Backstage Tour
Coneix entre bastidors l’aquari més gran d’Europa comprant l’experiència Backstage Tour. Per a poder gaudir d’aquesta activitat és necessària l’entrada del Oceanogràfic.
- Durada: 75 minuts.
- Edat: A partir de 6 anys.
- Idiomes: Inglés, italià i espanyol (en funció de la temporada).
- Preu de l’experiència: 12€ per persona.
Visita l’àrea de quarantena per a veure de molt a prop a les cries de diferents espècies que estan a l’espera d’incorporar-se als aquaris de zona de públic.
Aprèn com es filtra tot l’aigua que ve directament de la mar de manera diària. Són 960.000 litres que supervisar per a assegurar la salut dels animals. Descobreix el sistema d’emmagatzematge i de tractament d’aigua.
I si ets dels quals gaudeixen amb les sensacions fortes, aquesta és la teva aventura: podràs caminar per sobre del túnel de taurons, amb desenes d’ells als teus peus.
¿Qué zones visitaràs?
- Zona tècnica i de filtració del Mediterrani.
- Àrea de quarantena.
- Caseta dels bussejadors i passarel·la d’Oceans.
Normes i recomanacions per a realitzar l’experiència
- És obligatori l’ús de calçat tancat.
- Durant la visita no es permet fer fotografies ni vídeos de les instal·lacions.
- Experiència no adaptada per a persones amb diversitat funcional.
- Hauràs de romandre sempre amb el grup junt amb el guia.
- No es permeten carros de nadons en les instal·lacions a visitar.
Punt de trobada
Acudeix 5 minuts abans al Punt de Trobada de l’Edifici d’Accés.