Botigues
Realidad Virtual
INSTAL·LACIÓ ÀRTIC
Submergeix-te en una experiència inoblidable al nostre espai de Realitat Virtual, on podràs sentir que busseges per l’oceà sense mullar-te. Explora esculls de corall, res al costat de tortugues marines, taurons i peixos tropicals colorits. Estàs preparat per descobrir les meravelles de l’oceà? Vine i gaudeix d´una experiència que et deixarà sense alè.
Captain Candy Shop
EDIFICI ACCESSOS
Captain Candy Shop és el paradís per als amants dels dolços. Endinsa’t en un món ple de color i sabor, on trobaràs una àmplia varietat de caramels, xocolates, gominoles i llaminadures de totes les formes i mides en gran Tens un favorit? Aquí n’hi ha per a tots, grans i petits.
Bazar Ártico
INSTAL·LACIÓ ÀRTIC
Al costat de les belugues a la instal·lació d’Àrtic hi ha un iglú molt diferent. Una botiga petita dedicada a les estrelles de l’Oceanogràfic: Les belugues. També podreu trobar productes d’altres animals de l’Àrtic com les foques i l’Antàrtic, com els pingüins.
La Tienda del Museu de les Ciències
Museu de les Ciències
Obre la teva ment a un nou món ple d’invents, física, química, descobriments, trencaclosques, arquitectura… A la botiga del Museu podràs trobar aquest objecte diferent que sempre has buscat per regalar ments inquietes.
La Tienda de l’Hemisfèric
Hemisfèric
Al vestíbul d’aquest emblemàtic edifici podreu trobar una petita botiga amb molta personalitat i especialitzada en producte relacionat amb l’astronomia i altres temes de les pel·lícules que es projecten en aquest cinema tan especial.
També disposem d’una botiga en línia per poder comprar des de qualsevol part del món alguns dels nostres productes.




